torsdag 17 november 2011

Knäppungar?!

Idag har barnen varit hemma hela dagen lång och gjort absolut ingenting!

Medans jag har jobbat och Ch har haft en vilodag har barnen skött sig själva och lekt för fullt med varandra!



Men jag kom hem klockan 14.30! Fick kaffe, vilade och sen har även jag bara suttit som en hösäck framför tvn!


Inte likt mig alls och nu är jag så fruktansvärt rastlös!!!
Jag skulle aldrig palla att vara långtidssjuk eller arbetslös!
Jag är så tacksam för att jag har jobb och är frisk!

Och åt barnen är jag så tacksam för att dom har varandra!
Annars hade dessa dagar inte varit roliga...

Usch. Nä, imorgon blir det andra planer! Jobba till 18 och sen vinjunta!! Då ska jag inte behöva bli rastlös! För i så fall är det något fel på mig!

-ps; Mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar