onsdag 9 november 2011

Lax!!

Har alltid varit väldigt dålig på att äta fisk! Kanske för den äckliga doften som spred sig i matsalen i skolan men fisk var verkligen ett "BIG NO" för mig!

Idag vägrar jag fortfarande panerad fisk men något som jag verkligen lärt mig äta är lax!

Och vad smidigt det är!


Provade denna nya röran idag (som du bland annat kan köpa hos oss)!

På med röran, in i ugnen 175 grader 20-25 minuter.. Klart!
Och gott var det!

(Jag körde potatis och holleindeinsås (hur det sjutton stavas??!) men man kunde även ha ris till stod det på förpackningen!)

-ps; Mamma mitt i!

1 kommentar:

  1. De rörorna måste jag testa, ser så gott ut och vi älskar lax här hemma.
    Fiska av alla sorter älskar vi utom gädda och strömming!! färdig panerad fisk kan jag hålla me dom är så där, men panera själv kan man ju göra =)

    fisk soppa/gryta är super gott!!

    SvaraRadera