tisdag 29 november 2011

Smurflandet?

Här hemma är det dille på dom små blåa gubbarna! Alla filmerna spelas om och om igen och det ska samlas på både figurer och glas!




Nu har Mille oxå börjat tjata om att få åka till smurflandet!
Han vill spela musik med spelarsmurfen, han vill träna med muskelsmurfen och under tiden kan bakarsmurfen baka en kaka till dom.
Han tjatar inte längre om att åka till Bamse! (vilket är Gran Canaria där vi träffade Bamse) utan nu vill han bara till smurfarna!

Tänk vilken Idee! Att bygga upp ett smurfland. Med alla dessa söta små hus som varje innerhåller nya överraskningar!
Kanske Gargamels hus är ett läskigt spökslott!
Och vad kan man köpa i cafet? (som självklart är bakarsmurfens hus) Jo! Blå glass och blåa kakor!

Vilken succé det skulle bli!
Och vad roligt!

Jag väntar bara på att vinna några miljoner på postkodsmiljonären sen ska jag börja bygga!
Smurflandet!

-ps; Mamma mitt i!

1 kommentar:

  1. Hej! Glöm inte vad jag köpt till pojkarna i julklapp. Jag hade dåligt samvete för att jag inte köpt någon robot till Julle eller någon kompis till Bamse åt Mille. Men det förstår jag att jag inte behöver ha/ kram mamma

    SvaraRadera