tisdag 15 november 2011

PMS********:(

Idag har denna personen som vanligt skriver här gått under jorden! Försvunnit.. blivit uppäten av ett förbaskat PMSMONSTER!!

Jag är så arg, ledsen, besviken, förbannad, gråtfärdig och allt man kan va! Ett negativt PMSMONSTER!!

Pojkarna har fått se mig arg, ledsen! Dom har fått höra mig gnälla, skälla!
Ch har fått arga sms (utan orsak, men det är lugnt... Han är van!) och själv har paniken bara vuxit och vuxit!




Usch... Vad hemskt det låter!
Jag är ju ingen farlig människa... bara en trött småbarnsmamma med PMS en gång i månaden!
Det brukar gå bra men idag så skulle detta prövas med Julles 4-åriga trots och det gick inte så bra som sagt!
Tanken var att vi skulle besöka vänner i Vaggeryd (ja, jag vet att det hjälper med vänner sånna här dagar)
Vi skulle bara äta upp maten vid 12-snåret och sen åka!

Klockan 15 tog Julle sista tuggan!
Kan ni föreställa er hur dom tre timmarna emellan var?
Han trotsar och jag tjurar!




Men jag vann!! Haha!

Ska bara vinna över PMSMONSTRET oxå... Men den skrämmer vi iväg ikväll med lite choklad och "Kär och Galen!"




-ps; Mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar