tisdag 1 november 2011

Grattis gånger två!

Nu har två personer som jag följt i deras viktresa nått roliga resultat!
Båda (som vågat skriva öppet om sin vikt) har varit runt 70-80 precis som mig men dom har lyckats kämpa lite mer!
Är glad, avundsjuk och peppad! Tusen känslor med andra ord! =P

Grattis Sandra som äntligen kom under 70! Tro mig.. Jag förstår dina tårar.. Jag hade oxå gråtit!
Sandra hittar ni på spalten till höger som Grandinan!

Och grattis Karro som igår nådde ditt första delmål! Minus 10 kilo!!
Är sjukt mycket som kämpats bort!! :)
Karro hittar ni till höger som Äppelblomman- försök inte förstå mig älska mig bara!

Nu vill jag oxå! Står och kämpar på mina 74 kilo!
Kommer inte iväg på träning! :( Varit Förkyld i två veckor och nu är Ch mitt i körresorna! Men idag får det nog banne mig bli en tur på min crosstrainer! Inga fler bortförklaringar!




-ps; Mamma mitt i!

2 kommentarer:

  1. Tuuuuusen tack!!! <3
    kram K

    SvaraRadera
  2. Ja kör ett pass och sätt barnen framför en film när dom har en trött stund så funkar det nog/ kram c

    SvaraRadera