lördag 28 januari 2012

Äntligen en ledig helg!

Jag har inte varit helt ledig en helg sedan Julhelgen! Och innan julhelgen hade vi precis flyttat in så jag kan lova er.. Vårt förråd och garage är fortfarande fulla med kartonger. Tomma och fyllda.

Så idag blir det att rensa. Sen en promenad och tillslut blir det mys med familjen och vänner!

Förkyldningen börjar ge sig! Bara hosta och snörvel kvar men inga feberkänslor så imorgon blir det äntligen gymmet!

Jo, mina läppar svider oxå. Denna torra luft! Så tänkte jag att jag skulle testa vasselin på läpparna! Och det funkar så mycket bättre en lepsyl!





Bara det att jag endast haft denna hemma för barnens rumptemp! Och när Ch berättar att han haft den till båda barnen och bara torkat av med papper i mellan så fick minst sagt lite spyreflexer! Blir att köpa en ny och skriva "Endast till läppar" på!

-ps; Mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar