söndag 8 januari 2012

Igår blev jag grön!!

Igår kunde jag hålla mig på den gröna sidan! Jag åt inte mer än vad jag skulle! :)

Nu måste jag bara få in lite träning oxå!
Och det är det bästa med appen! Om man tränar så fyller man i det oxå och äter mer! :)

Ligger nu i soffan. Bara jag och min kopp kaffe! Pojkarna sover än och jag njuter av lugnet! Fast hade jag fått välja så hade jag krypt ner hos dom igen! :(
Att jobba helg gör att man saknar sina pluttar mer!
Men idag slutar jag 15 så sen får jag gosa... :)

2 kommentarer:

  1. En sådan där shape up app hade inte varit dumt. Om jag ändå hade en Iphone hmmm./ Lotta G

    SvaraRadera
  2. Jag har börjat köra med LCHF nu och använder en app till android som heter Kostanalys Beta, den e underbar, enklast tycker jag är att lägga in innan jag äter så jag vet att jag inte övertrasserar :P Tänk på att om du rör på dig och inte äter mer så går du ner mer :p så du inte gör det för att kunna äta mer. Då kan du lika gärna äta mindre och slappa :P Kram och lycka till

    SvaraRadera