onsdag 18 januari 2012

Inte min dag ! :(

Börjar dagen med att försova mig! Vaknade 07.40 och då skulle barnen varit på dagis 07.30 och jag skulle vara på jobbet 08.00!

Så det blev stress, skrik och snabba ryck! Stående kaffe och ingen smink!
Bara där var dagen förstörd!

Kom i alla fall så pass i tid att barnen kunde få frukost vilket var lite av huvudsaken!

Sen till råga på allt så ligger min plånbok i Ch's bil så det fick bli ett besök på banken innan man kunde få i sig lite mat!
För matlåda ska ni inte tro att
jag hade! Suck...

Nu är jag äntligen hemma och sitter just nu och njuter av en stor kopp kaffe! Medans Mille sköter resten! :)





Men vilan blir inte långvarig..
För sen ska jag hänga upp tvätten som jag glömde hänga upp igår som jag tvättar om just nu!
Suck..

-ps; Mamma mitt i!

2 kommentarer:

  1. Vilken app är det som gör dessa korten? Skitsnyggt ju :-)

    Hoppas att dagen inte var förjä*lig hela dagen.
    //Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken app är det som gör dessa korten? Skitsnyggt ju :-)

    Hoppas att dagen inte var förjä*lig hela dagen.
    //Kram

    SvaraRadera