måndag 9 januari 2012

Tittut!

Vilken konstig känsla man får när klockan blivit 15 och man inte bloggar än! Shit! Lite som en svikare! :(

Men nu är jag här! :)

Dagen började inte bra! Skulle ta bilen eftersom barnen tillfälligt går på ett dagis jämte mitt jobb! Lat kanske! Men jag går den vägen själv utan problem, men du kan kan tredubbla tiden om barnen oxå ska gå med hela biten! Och tiden finns inte så tidigt på morgonen.. För den tiden sover jag på! =P

I alla fall! Idag gick det inte! Lyckades inte för fem öre att få upp dörrarna! Dörrarna var igenfrusna!

Så det var bara att packa på killarna varma kläder och börja gå!
Vi hann.. 06.59 kunde jag stämpla in på jobbet! :)

Bara ett problem efter jobbet! Hur skulle jag få hem alla extrakläder och all nyköpt mat! :(

Men det gick det med! För nu sitter jag äntligen hemma! Med kaffe... PUST!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar