onsdag 11 januari 2012

Lediga Onsdag!

Börjar dagen med kaffe och morgonrock!
Nej.. Börja dagen med att sova! Sova är underskattat och ska ta varas på! ;)

Idag ska jag prova ett nytt GI-recept, träffa Sandra med alla barn och avsluta kvällen med en lång promenad med Jessica! En lagom underbar dag helt enkelt!

Tänker lite på alla mina nya läsare som jag har fått! Är det någon som regelbundet läser min blogg men som faktist aldrig träffat mig?
Vilka är ni?? Blir galen..

Och en sak till när jag ändå bara babblar! Jag vet att headern inte stämmer, är ju ingen skogsmulle längre! Är ju åter igen på asfalt! :)
Men min data är för tillfälligt oskyddad så den vågar jag inte gå in på och jag lyckas inte ändra här på mobilen! :(

Så ni få stå ut med lite feltext ett tag till!

3 kommentarer:

  1. Kan du inte visa lite bilder från ert nya hus. Om jag fattat det rätt så är det väll ett av 60-talshusen med röd/brunt tegel och ganska plant pulpettak? Har alltid tyckt att de är fina, ded har såååå mycket potensial och skulle kunna göra så häftiga. Som arkitekt är man ju lite yrkesskadad i allt man ser :)

    SvaraRadera
  2. Angående datorn. Förnya ditt virusprogram, det är värt pengarna/ kram carina

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag läser din blogg gannska regelbundet och har gjort ganska länge nu! Och jag tycker det är roligt att läsa om hur ni har det. Lite halvkaos ibland som hos en själv! Haha. Och vi har ju träffats, men det är ju evigheter sedan!! Keep up the Good work!! ::)) kram

    SvaraRadera