söndag 22 januari 2012

Gymmet!

Jag älskar gymmet! Jag skulle lätt kunna vara där 2 timmar varje dag! Men är glad om jag lyckas smita dit 2-3 gånger i veckan! :)

Idag gick jag snabbt i 20 minuter då 5 minuter av dom blev jogging! Jag joggade i 5 minuter och jag överlevde! :))
Sen blev det lite mage, armar och ben för att sen stå på ct;n i 20 minuter!

Tänk! När jag var "tjock" (alltså vägde 80 plus) och vi köpte en ct så pallade jag 5 minuter i taget sen var jag helt färdig! Så lite stolt är jag över mig idag!

Men nu blir det mat innan jobbet! Och det behövs!




För som ni ser så har jag förbrukat mer..

-ps; Mamma mitt i!

1 kommentar:

  1. den appen använder jag oxå =)
    du är super duktig som orkar 20 min på ct!!! jag kör ju min roddmaskin nu och är glad som pallar 8 min =)

    SvaraRadera