måndag 16 januari 2012

Herr dumburk!

Nu är jag färdig med Sex and The city boxen och då kommer frågan; Vad ska nu titta på?



För beroende av tvn är jag!
Varje dag avslutas med en stund i soffan, annars vet jag inte vad jag skulle göra?

Kanske tack vare att jag endast jobbar 24 timmar och hinner med tvätt, städning och disk!
Men jag beundrar dom som med ro kan välja en bok istället! Eller kanske ett pussel!
För att inte tala om dom som inte ens har en tv! Men dom är inte många va?



Och jag är absolut inte en av dom!
Tvn har mig i sitt våld!

Vad har ni för relation till tvn? Eller herr dumburk...

-ps; Mamma mitt i!

1 kommentar:

  1. jag är en av dom som hellre tar en bok och försvinner in i en annan värld än kollar på TV, har en förmåga att somna framför tv:n på kvällarna =)

    SvaraRadera