tisdag 17 januari 2012

Huset!

För ett tag sen fick jag en kommentar av en läsare som ville se bilder på huset!
Ja, jag bor nog i ett sånt hus som du trodde och när du skrev att det fanns möjligheter så blev jag eld och lågor!




Jag och Ch pratar väldigt mycket och skulle absolut vilja göra om! Men vi vet inte vart!
Vårt problem? Vi vill ha ett större sovrum!


Jag ska försöka att ta lite fler bilder idag när jag städat och kanske oxå försöka mig på att rita hur planlösningen ser ut!

Så håll ut! Jag har inte glömt! Det har bara inte blivit av än!

-ps; Mamma mitt i!

6 kommentarer:

  1. Alltid kul å se bilder hur andra har det hemma =) men vart är det ni bor?? vår småttar kanske vill leka nån dag =)

    SvaraRadera
  2. Vi bor mitt emot kyrgågården! Baksidan! Kyrkväktaregatan! ;)
    Vore jättekul och träffas! Är alltid ledig tisdagar så det är bara att hojta till! :)

    Jag går på gymmet i vaggeryd! Sporthallen. Följer med Sassa dit! Kistan 500 i halvåret eller 900 för hela året!

    SvaraRadera
  3. ok vi får ta och komma förbi en dag =) kul att ha nån att träna med =)

    SvaraRadera
  4. Usch,lägg inte ut bilder å planlösning i dessa inbrottstider :(

    SvaraRadera
  5. Kul!!!! Vill du kan jag titta på planlösningen när jag är på jobbet (den har vi med all sannorlikhet i arkivet) och kolla lite hur man kan lösa ert "problem" bärande väggar osv....

    SvaraRadera
  6. Hanna; det vore ju kanon!
    Kanske inte är så bra idee med att lägga ut den här så kan du lösa det ändå vore det ju bättre! :)

    SvaraRadera