måndag 2 januari 2012

Januari 2011!

Jajaja... jag vet! Det är Januari 2012 nu!
Men det är så att jag tänkte köra lite tillbaka-blickar och lite summering om vad som hände för ett år sen. En månad i taget!

Så.. Januari 2011!


Det som var mest fokus i Januari som jag minns var vikten. Vikt, vikt, vikt!
Som vanligt. Jag skrev då att jag vägde 75 och det var andra gången som jag skulle försöka ner till 65.
Ja.. hur gick det? Jag lyckades väl ner till 71 och sen kom sommaren.
Skäms att skriva det.. men jag väger nog 75 nu med. Och visst är jag sugen att köra igång med GI igen. Kanske imorgon??
Nu kan jag ju faktist börja med promenaderna igen oxå!! =)



Pojkarna då! Lika söta då som nu! =)
Då var dom "nästan" 3 och 4 år.
Nu är dom "nästan" 4 och 5 år!

När jag tittar tillbaka och läser hur jag bloggade under Januari så kan jag nog bara se en sak med pojkarna. Sjuka, sjuka och sjuka. Feber och feber.
Det var nog många vabb-dagar för ett år sen och hittils från och med "höst-11" så har jag bara haft en vabbdag så visst är det skilldnad?

Så för ett år sen kretsade allt kring sjuka barn och överviktig mamma.
Nu är det friska barn och överviktig mamma. Haha..

För övrigt var det;

Utgång med Jessica och Lisa. (Kanske dax igen?)
Middag på resturang med mamma.
Blockering av bankdosa.
Ägare till min Iphone.

Så grattis min Iphone. Grattis på 1-årsdagen. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar