måndag 6 juni 2011

Dag 01 – Om mig

Vad finns det att sägs om mig som ni inte redan vet.



Jag fyller år på Onsdag. Då blir jag 26 år gammal. En ålder som jag nog aldrig kommer att acceptera. Eller slutar man fylla år? Är jag 25 minst 10 år till?

Har alltid haft skriva och fota i mitt intresse. Sen barnsben. Fast jag har världens sämsta stavning. Men jag vill.. och ibland räcker det. Minns när jag fick högst betyg i åttan i ett Svenska-Uppdrag. Mitt enda minus var just grammantiken. Annars var jag bäst!! =)

Har två söner som alla redan vet. En Maximilian 4 år och en Julius 3 år. Jag vill väldigt gärna ha minst ett barn till. Känner mig absolut inte färdig. Men som sagt.. då ska man vara två oxå!

Lever ihop med min största kärlek. Blev vansinnigt kär i honom när jag var 15-16. 17 år gammal blev han min. Nu har vi 9 år på nacken.

Har alltid varit pratglad och tänkter mycket på min omgivning.
Men är oxå en sån som blir jobbig och pratar för mycket med lite vuxendricka i mig.. =(

Något ni inte visste? Tror väl knappt det.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar