tisdag 14 juni 2011

Dag 08 – En dag jag minns med glädje

Här skulle jag vilja berätta om mitt bröllop eller något sånt med eftersom det inte inträffat än så får det helt enkelt bli något annat...
Men om vad??? Mina finaste, underbaraste dagar är ju dom två dagarna som mina söner kom till men det vet ni ju redan om... eller?
Satt och läste lite på min gamla blogg och hittade ett inlägg som jag fortfarande kan minnas och le åt! Lite lagom glädje....

"Det absolut  roligaste idag var klart citatet när Maximilian 20 månader tittar allvarligt på mamma vid skötbordet och säger "kojja baa".. Jag har en minut tidigare frågat om han bajsat..(igen) .. och han hade svarat ja, så när jag var som värst förbered så fanns det inget bajs där.. Liten pust i vardagen och lite mysiga stunder med sin son..."2008-11-21 @ 18:25:09


Så här små var dom då... ungefär... mina underbara pluttar! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar