fredag 10 juni 2011

Dag 05 – Min favorit årstid

Hmm... har nog ändrat lite på min åsikt här. Men jag vet faktist inte om jag kan välja en. Jag tror faktist att jag är en sådann person som tycker att varje åstid har sin charm.

Vår;
Jag tycker om våren för att man får dom första nyförälskade känslorna. Man blir lycklig, börjar klä av sig den stora vinterjackan. Man kanske kan sitta ute lite och det finns inte en miljon getingar.

Sommar;
Jag har aldrig varit någon sommartjej men efter förra semestern så ändrade jag mig väldigt mycket. Vi gjorde så mycket och jag blev kär i sommaren. Sola, bada, grilla... Mmmmm!! (SEMESTER!!)

Höst;
Allt blir så fint ute och man blir så mysig. Bara kura ihop sig i soffan och njuta.

Vinter;
Tända ljus, julafton, pulka, skotta! INGA INSEKTER!!!
Ja.. jag älskar faktist vintern!!

Så nej.. jag kan nog inte välja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar