onsdag 15 juni 2011

Hur kunde jag glömma?

Idag fick jag ordentliga skuldkänslor. Jag glömde ju en vän som jag växt upp med, skaffat mig en massa minnen med och som jag fortfarande har kontakt med. En vän som det kan ta ett halvår i mellan träffarna med men som ändå finns kvar för mig.

Hon var min bästis i perioder och vi delade många intressen tillsammans. Bland annat UNF. Men oxå killsmak. Visste nu att hon hade ett långt förhållande med min Ch innan jag snodde han. Haha.. men då var dom typ 15 eller nått så jag tror inte hon hatar mig för det.
Idag har hon två söner som gärna leker med mina.

Förlåt Mari för att jag glömde dig. Men bara för det så ska jag ägna ett helt inlägg för din skull.
Oj.. råkade visst ladda upp lite bilder med! Det var inte meningen... ;)

Typiskt åldern va? Kanske 12-13? När vi tog kortet var vi säkert bästisar. För att sedan bli osams. Därav lite sönder... =P


 

 
 Alltid en mobil redo!



1 kommentar:

  1. Gullig du är =) vilka snygga bilder med =) //Mari

    SvaraRadera