torsdag 30 juni 2011

Kan någon klona mig?

Jag skulle behöva dela mig imorgon...

Ena JAG behövs på jobbet till 16. Och andra JAG behövs hemma. Det behövs städas, diskas och bäddas. För jag anser att när mamma ska sova över och vara barnvakt så ska hon inte behöva göra sånna sysslor.
Visst.. Ch är hemma hela dagen. Men tyvärr är risken större att det blir mer disk då en mindre.. =(

MÄN!! Ibland så kan jag känna.. varför har vi dom för? Vi klarar väl oss bra själva i dagens verklighet. Men det är klart.. Mina pojkar är ju av det könet och dom vill jag ju inte sudda bort!

Idag har vi badat och jag har äntligen tagit mitt första dopp. Riktigt varmt och skönt var det!! =)

Okey.. här skulle jag givetvis bjuda på lite bilder men har förstått att det går inte. Och inte gick det igår heller. Och jag vet hur mycket det betyder. Jag vill kunna lägga upp bilder... !! Fler som ha samma bekymmer med blogspot IGEN eller är det min data? GRRRRRRRRRRRR!!!

1 kommentar:

  1. Jag har aldrig haft problem med att lägga upp några foton. Märkligt! ;-)
    //kram

    SvaraRadera