torsdag 9 juni 2011

Dag 04 – Mina syskon

På benet finns det en kär taturing för mig. Tro, hopp och kärlek. Mina tre underbara bröder!!!



Christian.
Den som nog är mest lik mig i stället. Folk som tjagglar, andas för högt och prasslar kommer oss inte för nära i tycket..
Blev pappa ung. 19 år gammal. Tog studenten och gav sig rakt in i lumpen. Efter detta har han jobbat som lastbilschaffuör. Gjorde en liten pause med att testa arbetet på en industri men ramlade snabbt tillbaka till lastbilen. Lever idag tillsammans med sin Carola. 4-barnspappa och en jäkel på att meka.

Daniel.
Min andra bror som är 4 år äldre en mig. Och ni vet vad dom säger; "En tjej är 4 år äldre i utvecklingen än en kille" så teoritiskt sätt är vi lika gamla. Köpte hus samma år och skaffade våra förstfödda samma år.
Jobbar även han som lastbilschaffuör. Lever ihop med sin Fanny och tillsammans har dom 2 barn. Och Tipsie med så klart. En jäkel på Kebab (äta, ej tillaga). ;)

Dennis.
Minstingen som fortfarande bor hemma och lever som dom flesta 20-åringar. Den jag nog bråkat mest med men oxå nog den som fått stå ut med mest skit. En härdad kille. ;)
Tillsammans med Erica. Fruktansvärt bra på rita/måla och håller sig mest i garaget på sin fritid. Arbetar just nu på samma industri som mamma.
Visste ni att han har ett blått öga och ett brunt öga? Brevbäraren kanske?? ;)

Tillsammans har vi detta. (Med olika partners såklart!)
+ Meja!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar