tisdag 21 juni 2011

Hemma från jobbet!!

Mina lediga Tisdagar har blivit arbetare-Tisdagar.. eller varannan... 17-21! Helt okey faktist.



Julius är inne i en underbar period nu! Äntligen en släng av "mamma-period!" Från att ha varit helt pappig som sagt! Han vill fortfarande vara hos pappa och snacka jakt, men när han är gosig så kommer han till mig! Och jag njuter och tar emot.. imorgon kan det vara över!

Igår när vi åkte hem från Jönköping så somnade ju Julius såklart i bilen. När jag stannade till vid Statoil i Skillingaryd så vaknade han till och därefter så skrek han hela vägen hem. Och hemma med! Mille smet in till Farmor och tog skydd och jag kunde bara göra det enda rätta. Sätta mig i soffan med honom. Bara kramas.
Det märktes direkt att det var det han behövde. Han höll om mig hårt och jag fick knappt röra mig!

Ibland tänker jag att vi nog tar Julle för äldre en vad han är. Och av andledning; Han var napp-blöj och välling fri vid 2-års ålder. Han pratar helt klart och följer med storebror överallt.
Men han är ju bara tre. Han är ju bara min lilla kille!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar