söndag 5 juni 2011

Mat!!! Hungrig!!!

Nu har jag haft 2 dagar med fullt upp och detta ger ett resultat; ÄTA!!

Tar en pause här medans Ch lagar mat åt mig. Knappt att han vill... Pizza hade varit lockande idag. Men det är 1 mil till nästa pizzaria och ingen av oss ska köra bil.. än! =)

I Fredags blev det födelsedagskalas för Jacke som fyllde 25 och Sanna som fyllde 22. Jag jobbade till 16, åkte till mamma och fick där mat och kaffe. Sen åkte vi till Jkpg.



Jag kunde knappt tro det själv men jag var faktist pigg. Kan det vara av den anledningen att mina pojkar inte väcker mig på nätterna längre? Inte somnade jag vill 22 i alla fall! ;)

Fina Sassa.. så vacker i sin klänning!

Jacke längst till vänster och Sanna i vit klänning till höger. Dumma jag som inte tog en enda bild på dom tillsammans. I mitten ser ni Emma. Oxå en underbar vän!


Sen igår så körde vi igen. Då blev det en underbar Gårdfest hos Sandra och Tom (med deras grannar) i värmen för att sedan besöka Öltältet. Massor av folk och jag hade skitskoj!!



Sol, sol och sol!!! Är det sommar eller?

Nu ska jag hjälpa min sambo (nej, inte man än heller) lite i köket så jag fortare kan få mumsa mat!!!
(Psst, märkte någon att jag faktist aldrig bloggade igår? Eller hade alla lika fullt upp som jag?)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar