söndag 5 juni 2011

Vackra jag!!

Använd solskydd!!


Första dagen i Gran Canaria som vi solade på riktigt så blev det inte som vi hade tänkt oss. Vi smörjde oss inte ordentligt och brände oss lite.. om man säger så.


Då tyckte jag att det var kul! Äntligen.. lite färg. Fel färg visserligen men då blir jag ju brun sen!!


Tyvärr blev det inte så. Vaknade upp på Lördagen och liknande Catwomen. Jag hade bränt mig i pannan och hela ansiktet fylldes på med vatten. Det blev en tur till herr doktor i byn jämte och där fick jag spruta, tabletter och salva.

Började direkt men skötte mig inte med tabletterna på natten och gnuggade förmodligen bort salvan när jag sov. Så inte vad det bättre när jag vaknade. Nu låg allt över ena ögat istället! =(


Men nu har det försvunnit och jag är mig själv igen. Därför rubriken. Vackra jag!!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar