måndag 13 juni 2011

Dag 07 – Min bästa vän

Missade ju gådagens så vi kör den idag istället! =)
När jag skulle få mitt andra barn, alltså lilla Julius så kom den vanliga frågan upp i huvet; Kan jag älska någon lika mycket som Maximilian utan att älska Maximilian mindre?
   Och det kunde jag ju såklart. Kärleken växte, dubbelt upp!

Samma sak är det med vänner. Man kan faktist ha för många vänner. Kanske inte när man är 10-15 år men idag som 26 åring så har jag insett att man faktist kan ha det. Och jag har det. Jag är rik.. på vänner! =)

Erica;
Min sanna BBF! Min lilla, söta, underbara Erica som äntligen bor nära mig igen. Hon har alltid varit min "bästis" och hon känner mig nog bäst av alla. Det finaste med Erica är att hon är fruktansvärt omtänksam och hon är en tjej som alltid håller hemligheter inspärrade. Ibland kan det gå flera veckor innan vi hörs (oftast inte) men vi bryr oss aldrig utan tjatar på som vanligt ändå. Erica är min BBF! =)


Sandra;
Min underbara nyfunna vän som jag nog umgås mest med idag. Av enkla andledningar att vi båda har ett gäng söner som gärna leker tillsammans, för att våra män kan dela intresse, för att VI tycker om varandra och tusen andledningar till. Jag kan vara mig själv med Sandra och det är nog mitt största krav. =)


Jag skulle vilja säja något om dom alla!!! Hoppas jag inte glömmer någon nu;

Sassa;
Oxå en BBF! Hon betyder lika mycket för mig som Erica. (Hennes syster;) Vi har alltid så roligt ihop och delar så många minnen.


Emma, Jacke, Sanna, Sandra, Elise;
Girlsfreind. Underbara tjejer. Vill jag partaja och vara Evelina och inte Mamma så ringer jag dessa. =)


Lisa;
Föddes ett år före mig. Så hon har känt mig hela mitt liv! En liten Lisituss som är en lugn och trygg människa. En underbar människa.

Jessica;
Min klasskompis (från lekis till nian) som kommer göra mig sällskap under många kvällspromenader i framtiden. Så glad för att denna människa bor i Skillingaryd (dit jag vill snart!) efter att hon har bott i Stockholm för länge. Omtänksam och underbar människa. =)

Carro;
Ända människar som jag känner att jag har för lite kontakt med. Detta är alltså min första kompis. Mina första minnen. Underbara Caow! (eller var det Caro?)

Så.. vilka glömde jag? Och visst hade jag rätt? Man kan inte ha för många vänner!!
Jag har för många och det gör mig så lycklig. =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar