onsdag 29 juni 2011

Varm och sköööön dag! ;)

Jobbade till 14. Åkte hem, käkade lite, gick vardagsrundan och sen har vi nu spenderat några timmar utomhus. Underbart.. jag gillar sommaren mer och mer nu!

På Fredag så ska jag och Ch gå på en underbar dejt. Vi ska boka in på hotell i Jkpg. Vidare till Biosalongerna och asvluta med lite mat och dryck på piren.
Vi ska sova hela natten, äta framdukad frukost utan att servera barnen först. Vi ska njuta!
När man är småbarnsföräldrar så tror jag att man måste gå på dejt ibland.

Vill oxå tillägga att jag är så tacksam för att jag har min mamma och mina svärföräldrar. Det är inte alla som kan ordna barnvakt så lätt och det vet jag. Vet inte vad jag skulle göra utan dom i mitt liv. Och då är det mest för barnens skull oxå.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar