onsdag 6 juli 2011

Åkte lite båt i Värnamo!!

Idag så hängde jag och dom två halvkokta med Annika och hennes två supersöta ungar ut till Värnamo och åkte båt. Bara så där! Jag visste inte ens att man kunde åka båt! Finns det mer småsaker man kan göra här runt om som ingen har berättar för mig om?? =)


I väntan på båten. Och precis när vi anländer till Värnamo så blir det supersol och jättevärme!!
Tror ni vi hade med oss vatten till resan?


Denna söta Vikingabåt åkte vi! =)


Tar du tusen bilder kanske du får en bra? Denna bild blev så fin. är så nöjd med den.
Just med färgerna!!


Snart sjökapten? Julle trivdes på båten och fick även prova att styra.


Mille därimot hade nog hellre velat bada! Först ville ha absolut inte gå på båten men jag lyckades övertala honom. Men han var inte intresserad över att styra. Han ville hellre sitta i mitt knä och sova. Vi väckte ju honom vid 9 idag på morgonen så jag förstår ju att han måste vara trött!! *fniss*


Vi avslutade denna härliga utflykt med lite glass!
(OBS; Endast barnen.. jag klarade första testet och nöjde mig med en kopp kaffe! =)))

1 kommentar:

  1. Åh va mysigt, de visste jag inte heller att man kunde åka båt i Värnamo!! Kul!
    Kram K

    SvaraRadera