torsdag 14 juli 2011

Packa MAMMAS packsäck..

...och pappas ... och ungarnas!

Inte alltid det lättaste! Särskilt inte när Ch är långt hemifrån och jag måste tänka för alla! SJÄLV!!

Efter första försöket så inser jag att; det här går ju inte! Vi ska vara borta 2 nätter.. inte flytta!
Jag packar om men det är inte mycket som försvinner!



Vi behöver ju minst 2 par byxor var till ungarna ifall vädret är skit som nu. Om minst 2 par shorts ifall solen lyser. Samma sak med tröjor! Och badkläder och varma kläder och regnkläder!
Och sen är jag ju en tjej. Inte kan jag ta ett par trosor och en tandborste och sen dra.. Det skulle ju absolut inte gå!
Mitt i allt detta så ringer jag och söker styrka i Ch som så snällt säger;
"Men vi ska bara vara borta i två nätter hur mycket behöver vi ha med oss? "

Suck...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar