söndag 17 juli 2011

En helg på Böda!

Äntligen hemma!!! Eller borde jag skriva så?
Vi har haft en sådann fruktansvärt tur med vädret. När vi åkte från Kushult i Fredags så blev regnet bara värre och värre. Öste ner milt sagt. Humöret skönk, hoppet kändes ute och vi hade svårt att se ljuset i tunnlen. Men Öland är verkligen magisk.

Där var det sol, varmt och sommarkänslan kom tillbaka!


Igår så packade vi sommarväskan och gav oss till stranden.
 Strålande sol och glada ungar och ryktet om Bödas sand är verkligen sann.
Finare sand får man nog leta efter! =P


Mycket fika och godis har det blivit i helgen med. Men vad gör det!
(Jag har fuskat ordentligt men imorgon återgår jag till min GI-diet! )


Racebilarna var nog en av höjdpunkterna. Stackars Mille ville inte riktigt själv så han tog pappa till hjälp! Men Julle körde på som om han körde varje dag!


Tre älskade kusiner.
Som dom kan bråka men vad glada dom blir varje gång dom träffas.
Kusinkärlek?


Och direkt när vi kom in i "Sverige" (hmmmm... fastlandet) så började regnet falla!

Så med andra ord. Jag vill tillbaka.. NU!!!

Någon som har en billig och bra husvagn till salu? (helst rosa ;) )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar