tisdag 12 juli 2011

Hjälp mig!!

Jag har fått tillstånd till att ordna lite lekar och bus till min bror som snart fyller 30 år!
Jag älskar att ordna och fixa och kommer att hitta på mer bus en så.. men vilka lekar ska jag ha?

Kom gärna med tips och ideér.


Inte för att jag tror att han läser min blogg helt maniskt varje dag men har ni något riktigt kul och hemligt som ni vill tipsa om så kan ni väl skicka till min e-mail; eg85@live.se eller som medelande på facebook om vi är vänner! =) Kom med massor nu! Festen är i slutet av Augusti så jag måste börja planera snart...

2 kommentarer:

  1. Självklart en tipspromenad som enbart handlar om födelsedagsbarnet!!!!

    SvaraRadera
  2. Vi gjorde en jättekul grej i lördags på 25-årskalas, ska maila dig de så fort jag har lite tid över och har hittat frågorna till de:)

    SvaraRadera