tisdag 12 juli 2011

En snabbvisit där och en där och en där...

Började dagen med att återställa huset. Tvätt, disk, leksaker. Efter ett par arbetsdagar så kan verkligen huset tappat allt som heter ordning... =P

Sen blev det en sväng till pappa! Ungarna lekte, vi pratade och pappa bjöd på kaffe!
 Men ett tips till allmänheten; Att män kokar kaffe är sällsynt! Lägg då på lite demens oxå!
Jag fick Nescafe som blivit bryggt! Inte så gott...
Men han hade bryggt det själv iallafall! =)

Sen blev det en liten snabbvist hos Sandra. En kopp med riktigt kaffe och lite tjöt.

Stressade iväg ner till Vaggreyd för att hälsa på Erica och Sassa. Sassa har precis kommit hem efter 4 veckor i USA. Min drömresa! Brun och fin. Fick en jättefin ring av henne i present. Tack Sassa!!



Handlade lite och sen åkte vi hem.
Köpte bland annat en orkideé!
Har köpt en stor glasvas men jag visste inte riktigt vad jag skulle gör med den!
Men detta blev väl bra?;

Fortsätt gärna med tips om lekar till min brors 30-årskalas. Ja.. en tipsrunda blir det nog allt! =)

1 kommentar:

  1. Jättefint i vasen!!

    Hur har det gått med ert hus? För det låg väl ute till försäljning? Och ni kulle väl röra er mot V-ryd igen, eller ha jag missuppfattat allt? :-S

    SvaraRadera