lördag 2 juli 2011

Ramlade in på HM innan avfärd hem!

Handlade massvis med kläder. Dom hade typ någon jätterea och sånt gillar ju jag! Det var nästan samma prisklass som Ullared! =)


Denna lilla svart älskade jag. Volangen la uppmärksamheten till tuttarna istället för magen. Den bara trollade bort magen. Jag var bara tvungen att ha den! =)
 (Ignorera den skitiga speglen.. den har nog fått pussar från ungarna igen!)


Sen blev det äntligen en vanlig topp i lite bredare form. Jag har länge velat ha en (dom hänger ju överallt) men jag ser ju inte så smal ut i dom. Men denna funkade.. trots dom vågrätta ränderna!


En vanlig skjorta. Kan behövas.. någon gång!


Och dessa skjorts! Har provat dom innan men inte köpt dom. Ångrat mig och nu åkte dom med.
Lite längre modell vilket passar mig eftersom mina lår är gigantiska. =P

Jag handlade faktist mycket mer men mest vardagsplagg som tshirtat och kortare leggins.

1 kommentar:

  1. Vad mycket SNYGGT du hittat Evelina, gillar särskilt kläderna på bild nr 2.

    Kram!

    SvaraRadera