lördag 9 juli 2011

Tack underbara människor!!

Igår blev jag räddad. När jag behövde det som mest!
När jag kom hem så ville jag bara vila en timme! Det blev inte ens 5 minuter. Först badade barnen.. på golvet! Hela badrummet hade blivit en hemmagjort pool! Efter det skulle dom självklart dra ut lite kläder och som gräddet på nosen så lyckades en fönsterruta spricka av sig själv.

Jag var som ett vrak med andra ord. Trött och ledsen redan innan.
Jag tycker verkligen synd om ensamstående föräldrar och är så tacksam för att Ch är hemma ibland i allafall!

Men igår var han inte det. Och jag hade verkligen behövt det.
Men mina underbara svärföräldrar räddade det hela.
Hjälpte mig med rutan, bjöd oss på grillat och stannade på altanen med oss till klockan var nästan elva.
Ibland krävs det inte mycket mer. Tack!!



Bjuder på denna underbara bild med. Lilla Julle som precis varit på toabesök! =)

2 kommentarer:

  1. Tack själv det blev lugnt och mysigt<3

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar kalsong-bild du har lyckats fånga!! :-) haha
    Tänk att så lite kan få än att må så bra!!

    SvaraRadera