onsdag 13 juli 2011

Dag 30 – Det här är mitt liv om 10 år

Sista inlägget från denna utmaning! Ge mig fler!!! =)

Mitt liv om 10 år;

Då är jag 36! Inte en ålder som skrämmer mig. Tror inte att skilldnaden är så stor. Absolut inte i närheten av den mellan 16-26. Jag tror att jag är mig lik i sättet och om inte får ni skrika på mig!

Jag hoppas att min vikt är under kontroll. Att jag är lite snyggare och lite snällare! =P

Om 10 år bor vi i vårat drömhus i Skillingaryd. Vi pendlar mellan resor, inredning och vardagslivet.
Om 10 år ÄR JAG GIFT!! Annars skild.. för jag ska vara GIFT! SNART... Grrr...

Om 10 år är Maximilian 14 och Julius 13. Tjejer på rummet, skatebord utanför dörren och dönande musik.
Om 10 år hoppas jag att det även finns en till familjemedlem. Men som sagt.. det ska man ju vara två om..=(

Jag tror att om 10 år så lever jag som nu. Bara lite bättre! =)


För då är jag än couger! =)

1 kommentar: