onsdag 6 juli 2011

God morgon!!

Ledig idag och det är tusen saker som ska göras. Lite tvätt, lite städ och sen ska vi åka till Värnamo och åka någon båt.. =)

Ställde mig på vågen igår och jag är glad för att jag har fått mitt ryck. 74 kilo! Då vägde jag alltså 71 nyss.
=(
Jag kommer förmodligen alltid att bli en jojobantare. Just nu så vill jag bara ner till 65 så jag kan hålla mig under 70 sen.

Dag tre nu med GI-mat. Det funkar jättebra. Bättre en vad jag trodde.
Idag blir det ett recept som mamma gjorde en gång i tiden! Sen har hon tappat receptet men jag kör på så som jag minns.
Kassler i botten, förkoka lite rotfrukter och blanda i dom. Fänkål, rotselleri, kålrot och palsternacka. Häv på en massa grädde och in i ugnen. Bara jag inte glömmer nått...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar