tisdag 5 juli 2011

[Skilda världar!]

Så här på sommaren så ska man ju egentligen vara ute, ute och ute. Men jag är ändå fruktansvärt beroende av tv:n och spenderar mina sista timmar i soffan ändå. Så det så!

Men det finns ju aldrig något vettigt att se på! Så vi brukar spendera hela sommaren med en serie eller två. "Vänner" till exempel har vi sett 5 gånger tror jag. Och man tröttnar aldrig.
Nu är det Criminal Minds som gäller.. när Ch är hemma!
Men för bara mig har jag nu börjat med "Skilda Världar"!!



Åh... vilken nostalagi. Minns ni snacket dagen efter i skolan? Jag njuter under varje avsnitt.
Jag minns tillbaka samtigit som jag inte har en aning om vad som kommer att hända.
Vad hände med Stina?
Skillde sig inte Mamma Karin och Pappa Matti?
När blev brunetten Rebecka blond? ;)

Ikväll blir det nog 10 avsnitt.. kan inte få nog!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar