tisdag 12 juli 2011

Dag 29 – Det här var mitt liv för 10 år sedan

För 10 år sedan så var jag 16 år. Vad gjorde jag då?

Jag vet att det var runt då som jag sakta gick ut UNF och började testa något som heter alkohol. Jag vet att jag träffade Ch runt då och gjorde allt för att få vara där han var.
Jag var så kär och galen.



Jag har alltid haft många vänner och olika intressen men mina abolsut bästa, sämsta, spännande och roligaste minnen har jag tillsammans med Sassa och Erica. Oj oj oj vad kul vi har haft! Vi kan skratta, gråta, fisa och skrika med varandra.



Jag har nog alltid tyckt att jag varit "tjock" men vet nu idag (10 år försent) att jag absolut inte var tjock då! Jag råkade bara vara en normalviktig tjej med normallängd som bara hade minivänner. Alla mina tjejkompisar är under 1.55 och där stod jag. 65 kilo, 165 cm lång och storlek 38 i skor. Visst var det inget att lipa över?
Men mitt självförtroende har nog aldrig varit på sin plats.

Jag tror att jag fortfarande är mig lik i det mesta och kan ibland inte fatta att det inte var igår! Åren sprang iväg. Men jag är lycklig idag och jag älskar mina minnen. Fler ska det bli! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar