söndag 3 juli 2011

Nu kör vi!!!

Där kom rycket tillbaka. Nu jäklar! Nu ska jag ner till 65!!

Jag vet att jag tjatar om det här mycket och för ofta.. men nu är det på riktigt.
Handlade hem allt jag behövde idag. Bland annat mörk choklad istället för min älskade gräddnougat!
Är konstant hungrig men fruktansvärt peppad.

Frukost; Knäckebröd med mjukost och vitkålsblandning på! Supergott.
 (Ch blandade ihop; Vitkål, paprika, morötter, vitlök, gullök och purkolök igår. Blev väldigt gott.. tro det eller ej!)
Middag; Kycklingfile med ugnsbakad blomkål. (Lite ost på och in i ugnen!) Kokta morötter och bearnessås!
Kvällsmat; Nutrilett Hungernågonting.. den du dricker med chokladsmak. Väldigt god.. smakar nästans som Pucko! =)

Det blir nog lite chilinötter och en bit mörk choklad när ungarna somnat men det vet jag att jag får. Annars skulle jag aldrig klara av det. Och jag klarade ju av 10 kilo för 2 år sen med det! =)
Löpbandet fick komma upp till tv-rummet idag med. 30 minuter och svettet rann!
Så.. nu kör vi.. gånger tusen. Tredje gången gilt?

Här är bilderna som fick mig att köra igen;


Bild nummer 1; Denna tog Maximilian igår. Jag vet att faktumet att han tog bildern underifrån gör sitt men ändå. Denna klänningen kände jag mig så smal i i provrummet och jag var så lycklig. Efter denna bild vill jag bara slänga den och gömma mig.. =(

Bild nr2; Samma sak här. Känner knappt igen mig. Usch... =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar