söndag 10 juli 2011

Dag 27 – Min favoritplats

Långt ute i skogen, i ingenstansland så finns det en liten mysig glänta som bara jag vet om. Där kan jag fiska, fundera, titta på den vackra naturen och bara njuta. Vila upp mig ordentligt helt enkelt. Det är min finaste favoritplats...

NOT!

Jag skulle aldrig kunna njuta ute i skogen i ingenstansland. Jag skulle få panik för myggen, panik för getingarna, bromsar, ormar.. ÄLGAR! Jag skulle få panik för ensamheten! Vem skulle jag prata med? Vem skulle jag skratta med?

Nej.. ni vet redan min favorit plats.. (förutom med mina barn och bla bla bla...)

ULLARED!! Det är min faovitplats. DÅ är jag lycklig.

Att få knuffas med gamla Ullaredsveteraner, att få ha drakramp om fynd och att få frossa i indredning.
Bara dom gula kassarna ger mig rysningar. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar