söndag 30 oktober 2011

Banankartonger och tomma hyllor!

Nu har vi börjat packa! På allvar!
Finglas har blivit inslagna i reklampapper och tavlorna har tagits ner från sina platser!

Nu tänker ni; "men snälla! Det är ju över en månad kvar innan flytten!"

-Jo visst är det, svarar jag! Men duktig som jag är så har jag tagit fram papper och penna och börjat skriva om dom resterande dagarna. Vilken mat som ska lagas och hur vi jobbar!

Vet ni hur många dagar jag och Ch har tillsammans helt lediga innan den stora dagen?
4!!! 4 dagar...

Så vi gör nog rätt som börjar i tid. Men förutom dessa 4 dagar så har vi ju några timmar där och där med.. Men det är klart; fast att vi ska flytta så behövs huset städas, disken diskas, tvätten tvättas och maten lagas! (och handlas!) För att inte glömma dom två små trollen som kräver och tar lite tid oxå! ;)

Så hej till tomt hus och banankartonger! :))




-ps; Mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar