torsdag 20 oktober 2011

Nervigt värre!!

Jag kommer snart att blogga om min stora hemlighet! Snart är allt färdigt och då blir det ett glatt inlägg!
Egentligen vet dom flesta redan men jag vill ändå inte hurra förren allt är klart!

Angående hemligheter!
Igår pratade jag med pojkarna om kompisar! Att man kan ha många kompisar men kanske bara en eller fler som är "bästa kompis"! En eller fler som man kan berätta allt för!
Jag berättade oxå hur viktigt det är att själva hålla en hemlighet.
Jag ville testa dom lite...




Som alla vet så fiser inte tjejer... I männens sällskap!!
Men just då igår så var inte ch hemma så jag kunde milt sagt lätta på trycket utan att skämmas!



Men passade oxå på att säga till pojkarna att det var en hemlighet och dom fick absolut inte skvallra!




Mille höll sitt ord så fint men Julle kunde bara inte! Så fort pappa kom hem så skvallrade han.
Så jag tror med andra ord att Mille skulle kunna bli en bra "bästa kompis"!




Men Julle får nog hålla sig lite till!! ;)


-ps; Mamma mitt i!

2 kommentarer:

  1. Jag vet ju inte! Berättaaaaaaaaaaaaaa :-)

    SvaraRadera
  2. :) Ja det glada inlägget vill vi se!! :D

    Måste bara lägga till att du är så go som bjuder så på dig själv med bilder o allt!

    Ses imon när vi kommer o handlar o hämtar skorna.

    Kram

    SvaraRadera