onsdag 19 oktober 2011

Snart jul!

Nu börjar hela jag skrika efter julplanering!
Jag vill börja baka pepparkakor, handla julklappar, lyssna på julmusik och jag vill ha snö!

Jag vet.. Bara oktober än men snart!

Mille har börjat fundera på julklappar! Förutom elgitarr så vill han ha en massa gosdjur!
Han har en Bamse men saknar vargen, lilleskutt och Skalman!




Tror att det är första julen som han börjar förstå vad det handlar om!
Och min uppgift som mamma är att skapa minnen och traditioner! Massor! :)) Som jag hade! :))

JAG VILL HA JUL NU!!!!!




-ps; Mamma mitt i!

1 kommentar:

  1. Här hemma lyssnar vi på lite julsånger nån ggn då o då, barnen älskar "mössens julafton", knäck gjorde ja första gången för ca en månad sen och en hel del julklappar är redan fixade o inslagna! =)

    SvaraRadera