lördag 29 oktober 2011

Härliga Lördagsmorgon!!

Ch är hemma och det betyder att frukosten och kaffet är färdigt när jag kliver upp!
Älskar det!!

Kanske just för att detta är sysslor som jag "måste" göra varje dag! Se till att jag och ungarna får käk helt enkelt!

Därför är det så skönt att ligga kvar i sängen till Ch är färdig!

Fast .. När jag tänker efter så började det tidigare.. Innan jag hade barn! Då jag själv var ett barn!

Minns när jag låg kvar i sängen och lyssnade på allt som hände!
Dagbarnen kom. (mamma var dagmamma)
Frukosten plockades fram.
Skedarna rördes i tekoppen.
-det var sista ljudsignalen. Då visste jag att jag kunde gå upp! ;)

Så.. När jag tänker efter har jag nog alltid tyckt om att soooova länge på morgonen och låta andra göra allt jobb!


-ps; Mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar