måndag 31 oktober 2011

Leksaker!

Något som jag liksom "glömt" nu mitt i att med husförsäljning och dess like är ju städning!
Och nu är det dax! För dammråttorna har liksom förökat sig!
Men vi skjuter upp det en dag till!
Eftersom jag precis kommit hem från jobbet och ändå är ledig imorgon!

Men jag tänkte att jag kunde tjuvstarta lite!
Börja rensa barnens alla leksaker!

Tänkte mig då 4 högar;

1; skräp och söndrigt! Sånt som ska slängas!
2; hela leksaker men som dom tröttnat på! Skänkas!
3; överskattade leksaker som inte är så roliga just nu! Packas!
4; favoriterna! Dom som får bo kvar i hyllorna lite till!

Då är ju tanken att hög nummer 2 ska bli störst, efter ska hög nummer 1 komma, sen 3 och sist 4!

Men eftersom att barnen ska vara med och rensa så tror jag tyvärr att ordningen blir 4, 3, 2, 1!
Suck...



Och på detta ska fler leksaker snart komma! Någon som heter tomte ska leverera detta den 24 december! Och inte går dom med på mjuka paket... Tro mig! Jag har frågat!


-ps; Mamma mitt i!

1 kommentar:

  1. Dom vill ha ett halvmjukt paket iaf ( vargen och skalman t.ex) / c

    SvaraRadera