fredag 28 oktober 2011

{en sån dag igen!}

Kommer jag alltid att vara lite småfet?

Ja, jag har en sådan dag!
Sitter i mina mysbyxor och magen känns väldigt stor för tillfället! Hakorna tävlar mot varandra och armarna skakar som en jordbävning efter varje minsta lilla rörelse!




Känner att jag började bra! Men sen då?
På grund av Ch's jobb och min förkylning så har jag inte tränat på väldigt länge!

Nya tag? Fortsätta där jag slutade?

Längtar tills vi bor i Skillingaryd! Stavar, musik i öronen och en barnledig timme! För det kommer jag inte att trötta på!!

Men.. Vågar jag? Gå med stavar? Är det tantvarning? Skulle ni våga??


-ps; Mamma mitt i!

1 kommentar:

  1. Hurra för stavar säger jag, ska inskaffa sådana när jag sätter igång. Powerwalk är effektivt men underskattat. Kööör! =)

    //Marie

    SvaraRadera