lördag 1 oktober 2011

Jobb och jobb!

Som alla säkert redan förstått så jobbar jag i butik! Och med det jobbet kommer det en massa helger! Och jag som dom flesta jobbar alltid varannan Lördag och Söndag!

När jag började jobba där så hade man alltid Lördagar men endast var sjätte Söndag och då hatade jag det! Men som den sociala 18-åringen som jag var så var det nog inte konstigt!

Idag älskar jag mitt jobb! Och tack vare helgerna så behöver jag inte jobba så många timmar på vardagarna vilket ger mig mycket tid med mina pojkar!

Men idag var det surt! Första Oktober hade blivit rena Julimånaden! Folk kom in i linnen och handlade grillkol, utanför hade några ungar fest med musik och liv och där satt jag...

Men jag hade väl ändå inte fått komma! Gammal som jag är.. Bäst före-datumet har passerat! ;)

Men nästa helg är det min tur! Då ska jag på fest och då kan ingen stoppa mig! Några tonårsbaciller finns det allt kvar... ;)


-ps; Mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar