tisdag 18 oktober 2011

Magont!


Gårdagens rubriker var inte alls roliga att läsa!
4-åring hittad död! I ljungby!

Inte alls långt härifrån!
Var han mördad av en äcklig främmande gubbe? Av någon han kände? Varför??

Min pojkar är i den åldern! Julius 3,5 och Maximilian 4,5!

Jag är en väldigt ärlig mamma och berättade för dom igår att en pojke hittades död i skogen.

Livrädd för att dom ska rymma..
Jag är en väldig hönsmamma men jag kommer nog att göra allt för att aldrig förlora dom!

Jag hoppas dom hittar mördaren snart.. :(

-ps; Mamma mitt i!

1 kommentar:

  1. Jag tror faktiskt inte att det finns någon äcklig gubbe som gjort just detta... Utan det kan nog vara syskonen som tex råkat putta sin bror och han då slagit i huvudet i en sten o vågar inte säga något... För hur han blev mördad har ju inte framkommit...
    Kram K

    SvaraRadera