söndag 16 oktober 2011

Morning!

Vaken tidigt på en Söndag! Borde vara olagligt!
Fast jag överlever! Ledig Tisdag och Onsdag istället! Vardagslyx.

I Fredags mådde jag ju inte alls bra som jag skrev! När jag kom hem var jag helt slutkörd och jag la mig i soffan med halsont och feberkänsla!
Sen vid 17-tiden gav jag upp och tog EN Ipren! Feberkänslan försvann och den kom heller aldrig tillbaka!
Ibland har man turen på sin sida..

Nu är det bara rygg och nacke som värker.. Men det kan bero på att vi sover på våra bäddmadrasser rakt på golvet!
Vi sålde ju sängen och sen har vi liksom inte riktigt fått tid eller funnit en ny..

Jaja.. Förresten! Jag som är en trogen sosse kan idag känna mig besviken och arg på herr Juholt och tycker ju verkligen att dom skulle byta partiledare så vi har chans att vinna i nästa mål!

Vad tycker ni om allt det där?

Ps; hörde på Facebook..
"han skulle JU- HOLT sig till reglerna... "


-ps; Mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar