måndag 24 oktober 2011

The big HEMLIGHET!

Nu finns det ingen anledning till smygandet längre!
Nu är allt NÄSTAN klart så här kommer det...

1. Vårat hus är sålt!
2. Nytt hus är "nästan" köpt!

Phu..

Det finns en enkel förklaring till det.. Jag trivs inte på landet. Jag har nu försökt i 2 år (vilket jag inte ens trodde jag skulle göra) men jag insåg rätt fort; jag är ett asfaltsbarn!

Det har inte varit ett enkelt beslut! Ch trivs här (och Julle). Jag gillar "placet" oxå väldigt mycket och grannarna är toppen!
Barnen skulle verkligen fått en fin uppväxt här men det är så mycket mer..

Jag har börjat träna (ibland), barnen har sina aktiviteter, jag är social.. så det går åt några liter bränsle åt bilen varje dag!
Pojkarna börjar oxå bli stora nog för kompisar och cyklarna behöver asfalt!

Jag är hemma mycket själv med tack vara Ch's schema och då är nog inte skogen den bästa platsen! =P

Äh... Det finns tusen anledningar till både för och emot..
Men mest är det på grund av mig!

Så där är min lilla hemlighet! :)
Jag är jätteglad och det nya huset är underbart!


-ps; Mamma mitt i!

4 kommentarer:

  1. Wohoo ..vart ligger det nya huset ?? stort, litet, rött el gult berätta ALLT
    Carro

    SvaraRadera
  2. Äntligen Så blev det sagt!
    Så besiktningen gick bra?? Skönt! Får vi se när vi kan flytta in i ert hus då?
    Men i vilken fall känns det skönt att alla känner sig nöjda, hoppas jag:)
    Grattis till er och åt oss

    SvaraRadera
  3. Hihi, jag anade detta :-)
    Men vart ska ni bo nu? Säger likadant som ovanstående skribent. Färg, storlek, renoveringsbehov m.m. m.m.!!!!!!
    Grattis och lycka till med allt :-)
    //Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis!...va roligt :) antar att det är Skillingaryd ni ska flytta till?...villket hus blir det?Tror kanske att jag har en gissning,lite magkänsla få se om jag har rätt :) /Kate.

    SvaraRadera