torsdag 6 oktober 2011

Tudello!!

Eller stavas det tuddelo? Eller finns ordet? Funkar det på Wourlfeud? ;)

Helt slut är jag efter en fullspäckad dag! Jobbade till 14! Köpte en färdig macka till middag som jag glufsade i mig i bilen på väg till Klevshult! (skvallra inte till Ch! Han hatar allt som innerbär tuggning i bilen)
Hämtade barnen.. Hem och bytte om och iväg igen mot Vaggeryd! (dyra bensinpemgar när man glömmer ombyten hemma!)

I Vaggeryd befann jag mig 14.45 exakt och gjorde mig en synundersökning!
Mutade barnen med godis (skräcken var hög med mina vilddjur bland allt glas!) och fick en besiktning på synen under tiden!

Är lite sugen på nya glasögon men tänkte att en undersökning nog var bättre först! Jag var nog 20 år när jag gjorde den och det är ju 3 (hmpf 6) år sen...


Den var lite sämre men inte mycket så nu står jag i kvalet och valet! Ska jag byta glasögon eller köra med dessa något år till? Hmmmm....

Vad tycker ni? :))

-ps; Mamma mitt i!

1 kommentar:

  1. har du haft samma glasögon i 3 (6) år??? Då skulle jag byta haha jag hade inte mina glasögon så länge, det finns så mycket snyggt att välja på.
    så go for it!!!

    SvaraRadera