torsdag 13 oktober 2011

Självfall!!

Jag älskar verkligen mitt hår!
Med tanke på hur mycket jag har färgat det och slitit på det under alla dessa år och det fortfarande sitter kvar! ;)

Sen en sak till! Håret är och har alltid varit formbart!
Frisören frågade mig när jag klippte luggen sist vilket håll jag brukar ha benan på.. Och det spelar verkligen ingen roll! Där jag vill ha benan där stannar den! ;)
Vill jag ha lockigt? Rakt? Våffligt? Spelar ingen roll!

Idag ville mitt självfall visa sig och det funkar helt för mig!:))


Här skulle det vara en bild på snygga mig men bloggen tog en struldag!! :(

Jag måste oxå tillägga att jag aldrig gör några inoackningar, köper inget dyrt schampo och använder alldeles för mycket balsam! =P

-ps; Mamma mitt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar